Caviar Harvester/Spice Maker
Mike Rowe shows us where our food comes from, harvesting caviar from the muddy Mississippi River. Mike brings his parents to work and rectifies misconceptions in his hometown of Baltimore preparing blue crab seasoning with a fourth-generation spice maker.