The First Mission From the Boss
Within arm's reach of Polpo's fortune, Bucciarati and team meet the unassuming Pericolo, a capo who has come to accept the treasure. In presenting the loot, Bucciarati is bestowed not only the rank of capo but also an immense duty protect Trish Una.