Joining the Famiglia
Plodding amid the dusky shadows of a peaceful piazza is Polpo's macabre Stand, which assails any who dare witness the reigniting of the lighter. Giorno deciphers its method of attack but is soon staring death in the face as Koichi comes to his aid.