Narancia's Li'l Bomber
Narancia is unshakable as he uses firepower and CO2 detection to survive Formaggio's body-shrinking attack. Even beneath a spider's fangs inside Formaggio's bottle, Narancia reveals not Trish's whereabouts but the bullet holes his Stand has left behind.