Green Tea and Sanctuary Part 3
One fierce battle ends in Cioccolata's defeat, but another unfolds after Secco listens to Cioccolata's revealing final voicemail. Bucciarati sinks into an intense underground struggle to stop Secco from reaching the secret stationed at the Colosseum.