Bucciarati Appears
Eager to identify Leaky Eye Luca's attacker, Bucciarati confronts Giorno and unleashes a Stand attack to dismantle him piece by piece. But Giorno counters with his Stand Golden Wind, surprising not just his adversary but also himself.