Thankful Death Part 1
Bucciarati and gang hide inside a turtle aboard their train hurtling toward Florence as Mista fights to keep Pesci's body-piercing fishhook from ensnaring his brain. Prosciutto, meanwhile, has released his Stand, rapidly aging everyone on board.