Emperor Crimson vs. Metallic
Having discovered there is more to skittish Doppio than meets the eye, Risotto uses his Stand to manifest various metallic instruments of torture from within his enemy. Fortunately for Doppio, a way to foresee the inevitable offers a glimmer of hope.