Maggie in Elijah se od Negana naučita novih taktik preživetja. Eugenova skupina se znebi zombijev, Yumiko pa opravi razgovor za službo višjega razreda. Daryl izve več o Leah in Koscih. Gabriel naleti na božjega človeka.