Maggiejina misija popelje ekipo skozi tunel podzemne železnice, izziv pa ji postavijo zalezujoči zombiji in neposlušni Negan. Yumiko z Eugenovo skupino išče odgovore o svojem bratu in zahteva hitro obravnavo.