Aaron, Carol, Lydia in Jerry se odpravijo do ruševin na vrhu hriba po kovaško orodje. Eugenova skupina ima trening orientacije v skupnosti. Maggie in Negan tavata po gozdu, Judith in otroci pa se spopadejo z najstniki.