Resnična zgodba
Po resnični zgodbi posneti triler spremlja odpuščenega novinarja, ki ga v zavajajočo igro pritegne obsojeni morilec, ki je prevzel njegovo identiteto.
Po resnični zgodbi posneti triler spremlja odpuščenega novinarja (Jonah Hill), ki ga v zavajajočo igro mačke in miši pritegne obsojeni morilec (James Franco), ki je iz neznanega razloga prevzel njegovo identiteto.