Connie in Virgil, ki bežita pred zombiji, se skrijeta v hišo, ki jo zasedajo skrivnostna bitja. Pope preizkusi Darylovo zvestobo Koscem s konfliktno nalogo. Kelly zapusti Alexandrio, ker išče Connie.