Daryl in Carol iščeta svoja prijatelja, potem ko ju je Pamela spravila iz Commonwealtha. Na žalost je njuna edina sled Hornsby. Medtem Pamela prosi Yumiko, naj preganja Eugena v imenu Commonwealtha.