Daryl in Carol odpeljeta Judith v bolnišnico. Rosita, Eugene in Gabriel iščejo Coco. Maggie in Negan se pripravita na Pamelo. Medtem ko se prebivalci Commonwealtha ukvarjajo s krdelom, se naši junaki zberejo v boju za rešitev svoje prihodnosti.