Deviacija septuma
Leonard gre na manjšo operacijo nosu, vendar je Sheldon tisti, ki potrebuje sočutje. Medtem se zaradi napovedane ločitve Rajevih staršev Howard in Bernadette zavzeto trudita izboljšati lastno zakonsko zvezo.