Povečanje intimnosti
Ko druščina sliši za znanstveni poskus, v katerem naj bi se sodelujoči zaljubili, ga Sheldon in Penny skleneta za šalo preizkusiti. Medtem Leonard, Amy, Raj in Emily preživljajo večer tako, da skušajo pobegniti iz sobe z zombijem.