Vdor Skywalkerja
Leonarda in Sheldona povabijo, da bi imela govor na univerzi v Berkeleyju, vendar na poti tja naredita obvoz, da bi se na ranču Skywalker Georgea Lucasa srečala z enim od njunih idolov.