Drastična preobrazba odnosa
Zadnji del osme sezone serije Veliki pokovci. Sheldon pritiska na Leonarda in Penny, naj določita datum poroke, medtem ko se sam ubada z dramatičnimi spremembami v svojem odnosu z Amy.