Prenos podelitve diplom
Wolowitz podvomi o svojih inženirskih sposobnostih, ko jima s Sheldonom ne uspe spraviti letečega drona v zrak. Medtem se zaradi odpovedanega leta Leonardu skoraj izjalovi častni govorniški nastop na nekdanji srednji šoli.