Koncept materinske ljubezni
Osebnosti trčijo in iskre letijo, ko se naposled srečata Sheldonova in Leonardova mati. Medtem se Howard odloči postati bolj možat in opraviti svoj delež gospodinjskih opravil, a ne brez malce pomoči svojih prijateljev.