Kršitev avtorstva
Napetosti se stopnjujejo, ko znanstvena revija pozabi omeniti Leonarda v članku o znanstveni razpravi, ki sta jo napisala s Sheldonom. Izpad elektrike pri gospe Wolowitz doma privede do končne družinske večerje njej v čast.