Piratska rešitev
Leonard in Sheldon sta genialna fizika, ki se v laboratoriju odlično znajdeta, v zasebnem in družabnem življenju pa nekoliko manj. Njuna čedna, iznajdljiva in pragmatična soseda Penny ju bo skušala kaj naučiti o resničnem življenju.