Zemeljska reakcija
Po tem, ko vdrejo in oropajo njuno stanovanje, se Leonard in Sheldon obrneta k prijateljem, da bi izdelali vrhunski varnostni sistem in pomagali Sheldonu soočiti se z grožnjo.