Gothowitzovo odstopanje
Howard in Raj obiščeta gotski nočni klub, kjer na bi spoznavala ženske, medtem ko skuša Sheldon izdelati boljšo različico Penny z uporabo metode spreminjanja vedenja na osnovi čokolade.