Navdušenje nad luno
Zadnji del tretje sezone. Wolowitz in Koothrappali na spletu iščeta idealno žensko za Sheldona – in jo tudi najdeta. Medtem Penny skrbi, da so jo zmenki z Leonardom spremenili v žensko, ki za normalne fante ni več zanimiva.