Psihični vrtinec
Medtem ko se Sheldon in Koothrappali udeležita srečanja na univerzi, Leonarda vznemiri ugotovitev, da Penny verjame v nadnaravne pojave. V vlogi dekleta, ki vzbudi Rajevo pozornost, gostuje Danica McKellar.