Veliki trk hadronov
Za valentinovo lahko Leonard pripelje le eno osebo na obisk velikega hadronskega trkalnika inštituta CERN, največjega pospeševalnika osnovnih delcev na svetu. Bo vzel s sabo Sheldona ali Penny?