Eksperiment z gorilami
Sheldon se loti svojega največjega izziva vseh časov, ko skuša Penny pomagati razumeti Leonardovo delo; Wolowitza se loteva ljubosumje, ko se začne Leonard družiti s njegovo novo punco.