Whitney in Andrew skušata vnesti svojo kemijo v resnični svet. Bela si preveč prizadeva za veliko priložnost The Foxy's. Kimberly spremlja Canaana na podelitvi nagrad oddelka Econa. Leighton obišče ženski center – in Alicio.