Bela se trudi razširiti doseg revije Foxy še pred izidom. Jackson povabi Kimberly na skupni študij. Canaan vpraša Whitney, ali bi bila njegovo dekle ... toda ona je že prej mislila, da hodita. Leightona pokličejo.