Medtem ko se spopadajo z novim statusom narkomank v naselju, Bela ustanovi izključno žensko komično revijo, Whitney se loti nogometa zunaj sezone, Kimberly pa išče načine, kako bi nadomestila izgubljeno štipendijo – z nepričakovano pomočjo Leightona.