Leighton pomaga Kimberly pri odmerjanju hormonskih injekcij. Whitney razmišlja, kako bi se spopadla s tem, da jo vedno znova zamenjajo za edino temnopolto dekle v razredu. Bela se spopade s svojo Catullanovo zamenjavo.