Medtem ko Leighton uživa v prednostih neudeleženosti, se Bela osredotoča na nekoga majhnega. Whitney bi si rada razširila obzorja z zahtevnimi predmeti, Kimberly pa razmišlja o novi rešitvi svojih denarnih težav.