Bela in Leighton organizirata seksi dobrodelno akcijo, da bi se prikupila Theti – in se vrnila na zabave bratovščine. Kimberly skuša najti drugega podpisnika za svoje posojilo, medtem ko se Whitney počuti ogroženo zaradi Canaanovega novega sodelavca.