Bela izkoristi priložnost, ko študentsko naselje obišče komik. Kimberly skuša dokazati, da Jackson ni vplival nanjo. Whitney se trudi prispevati k skupinski zadolžitvi. Leighton zasleduje mladeniča ... ki jo spominja nanjo.