Lepotno tekmovanje 'Nasmehni se'
V Missouriju poteka tekmovanje 'Nasmehni se'. Haley ima osupljivo točko z očetom, vendar bi se Lexie lahko izkazala za oviro. Morda pa bo vse šokirala 4-letna Olivia.