Južnjaška zvezda, Ohio
Na letošnjem tekmovanju za Južnjaško zvezdo je napetost velika. Konkurenca je huda, ko se za naslov in denarno nagrado pomerijo Isabella (7), Mercedes (3) in Tiffany (8).