Izbor za "Darling Divas"
Ljubke dive je tekmovanje, ki spodbuja dekleta, naj pustijo 'svojim notranjim divam zablesteti'. Bo Kylie osvojila sodnike ali pa bosta zmagali Keanna ali Liana?