Lepotni izbor po mnenju direktorja
Na lepotnem izboru po mnenju direktorja v Paragouldu v Arkansasu je Clarissa bodoča zvezda z močno osebnostjo. A na poti ji stojita Lexie in Zander, obe stari pet let.