Lepotno tekmovanje za ameriško lepotico
Tekmovanje za ameriško lepotico ima najbolj zagrizene tekmovalke. Taleah, 4, Jasmine, 5, in Lauren, 7, prihajajo iz družin, ki so veliko žrtvovale, a katera bo osvojila krono?