Izbor za "Le Maison de Paris"
9-letna Alex si želi zmagati na lepotnem tekmovanju Le Maison de Paris. Tekmujeta tudi Daisy, 7, katere plesni koraki bodo gotovo pritegnili poglede, in osupljiva 4-letna Makenzie.