Čudoviti obrazi
Oklahoma City gosti tekmovanje Čudoviti obrazi in obeta se veliko zabave. Poglejte, kako se SamiJo, Jackynn in Alexis borijo za krono, in odkrijte, kso ima najbolj čudovit obraz.