Slapovi, slapovi, slapovi
Tennysonovi si želijo ogledati prekrasne slapove Shoshone, a naletijo na Steama Smytha, ki hoče iz njih izčrpati vso vodo. Ben zamoti Smythove pomočnike, dedi in Gwen pa morata izklopiti zlobčeve hidronaprave in rešiti slapove.