Hiša zabave
Tennysoni se znajdejo v hiši zabave brez izhoda, s katero upravlja zlobec Zombozo. Ben se s pomočjo vesoljcev trudi zbežati iz hiše, na koncu pa se izkaže, da je za vsako iluzijo skrivnost, ki razočara.