Hitrost zvoka
Člani ekipe Tennyson se udeležijo prve vožnje Sonivlaka, najhitrejšega vlaka na svetu. Ko postane jasno, da je strojevodja nihče drug kot Lord Decibel, mora Ben, da bi rešil družino in potnike na vlaku, preprečiti zlobčev veliki načrt.