Srednjeveški preobrat
Steam Smythe s svojim »časovnim strojem« pripotuje na renesančni sejem in ugrabi dedka Maxa, Ben in Gwen pa morata zlobca premagati, ne da bi pri tem izgubila svojo trdno voljo.