Hex faktor
Ko Hex imenitni čarobni klub zamenja za skrivnostno združbo čarovnikov, ki ga ne sprejmejo v svoje vrste, mora Ben ugotoviti, kako spoštovati stroga pravila vedenja v klubu, da ga varnostnik ne vrže iz njega.