Okrevanje
Ko se Ekipa Tennyson trudi preprečiti Dr. Animov napad na zavetišče za živali, se Ben sooči še z dodatnim zlikovcem - Kraljem Koilom, tokrat Animovim hišnim ljubljenčkom.