Premagan
Ekipa Tennyson se odpravi v novo areno virtualnega laserskega streljanja, kjer se v tekmi Kevin prebije do najboljšega mesta. Ben mora tako sodelovati z nekdanjim prvakom streljanja Fangom, če hoče premagati večnega tekmeca.